martedì 6 maggio 2014

Alberi erranti e naufraghi di Alberto Capitta

 

Titolo: Alberi erranti e naufraghi
Autore: Alberto Capitta
Editore: Il Maestrale
Edito:  Gennaio 2013
Prezzo: 16,00

Biografia: Alberto Capitta è nato a Sassari dove vive e lavora. 

Trama: La storia parla in modo quasi fantastico delle vicende di tre famiglie.
Gli Arca originali, bizzarri e molto sensibili verso gli animali che curano e che ormai hanno completamente invaso la loro casa.
I Nonne rigidi,incapaci affettivamente ed umanamente ma militarmente perfetti.
I Branca ricoperti dalla" polvere dell'amore" nonostante le dure prove della vita.
Un viaggio incomincia con la violenza, gli incontri sono straordinari e l'arrivo è una nuova partenza.

Commento:  Questa è la prima opera che leggo di Capitta ma sicuramente non sarà l'ultima.
Il suo è un mondo fantastico che alberga in ognuno di noi, un mondo di riflessioni legate alle emozioni che ciò che ci circonda fa scaturire in noi.
La sua è una narrazione che si ciba di sensazioni percepite a fior di pelle , quasi inconsapevoli, ma che sanno, ad ascoltarle sapremmo già quale sarebbe il nostro destino .




1 commento:

  1. Ricivutu esse di ricivete terapiji di u depot di orale o futuri di injezziunale, sti bisognu di visita di assistenza medica per a medicazione è di surviglianza di a sicura è a risposta. Sì i pazienti sò trattati bellu prima, prima chì lotu di danni à u sistema immune hè accadutu, l'expectativa di vita hè vicinu a u normale, finu à quandu stanu nantu à u trattamentu riprova. In ogni casu, quand'ellu ùn viaghjanu micca a terapia, u virus ribella à u nivellu altu in a maiò parte di malatie, à volte nunda di a malatia gravi, perchè aghju passatu questu quì è ancu un risultu aumentatu di morte. U scopu di "cure" hè sempri invece, ma averemu crede chì u mo guvernu hà fatti milioni di drogues ARV invece di truvà una curazione. per a terapia persunalizata è di surviglianza. L'ARV sola ùn pò micca guariscenu l'HIV comu di i celluli chì sò infettati sò largamente CD4, e di i celluli di memoria, è possibbilmente di altre crescenu chì actanu cum'è reservorii longu. VIH potu oculari in sti celluli senza esse detecati da u sistema immune di u corpu. Per quessa chì ancu quandu ART viaghjate ubligatoriamente di e volta di infezzjoni di i celi, ghjunti chì anu infughutu prima di a iniziativa di terapia persistenu è da issi reservorii u VI rebbia si u trattamentu hè statu. "Cure" pò esse qualchissimu un cura di eradicazione, chì significa à ridirete solu u corpu di u virus di reservatu o una curazione HIV funziunale, induve ellu vi pudete esse in i celluli di u reservatu; ma a rebutioni versu nivellu elevatu hè impeditu dopu a interruzzione di terapia. L'Itua Meditazioni Herbalificà me crede chì ci hè una speranza per e persone chì soffrenu, a malatia di Parkinson, Schizophrenia, Cancer, Scoliosis, Fibromialia, Fluoroquinolone Toxicity
    Sindrome Fibrodisplasia Ossificans Progressiva.Fatal Familial Insomnia Factor V Leiden Mutation, Epilepsy Dupuytren's disease, Desmoplastic tumblr-cellulose, Diabetes, Celiac disease, Creutzfeldt-Jakob disease, Amyloid Cerebral Angiopathy, Ataxia, Artritis, Amyotrophic Lateral Schloss, Alzheimer's, Adrenocortical carcinoma.Aquenza, I malatii allergii. Hiv_ Aids, Herpe, Copd, Diabetes, Hepatitis, aghju avete infurmatu in elli cumu guariscenu Tasha è Tara, per quand'e cuntattate à Ghjesù à drituherbalcenter@gmail.com, ancu parlatu nantu à u whatsapps +2348149277967 crede à mè era faciale aghju bevutu a so ricerche di erba erbi per dui simani è i guariscenu cum'è chì ùn hè micca Dr Itua un omu maravigghianu? Sì hè ellu! Aghju aghju aghju datu tantu, vi cunsiglià sè si avete suffrutu da una di e malatie. Pls cuntattu per quellu chì hè un omu bonu.

    RispondiElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...