sabato 8 settembre 2012

Favola d'amore.

Titolo:Favola d'amore.
Pubblicazione: 1981
Titolo originale: Piktor’s Verwandlungen

Autore:Herman Hesse
Traduttore: Katja Tenenbaum

Editore:Nuovi Equilbri

Prezzo: Euro 8,00
Pagine: 56
Trama: “Solo in questo consiste per me la vita, nel fluttuare tra due poli, nell’oscillazione tra i due pilastri portanti del mondo. Vorrei con gioia far vedere sempre la beata varietà del mondo e anche sempre ricordare che al fondo di questa varietà vi è un’unità”.
Dopo il 1915 gli scritti di Hesse si richiamano spesso ad una delle concezioni più antiche dell’umanità, la filosofia cinese dello yin e yang, forze opposte da cui scaturisce la tensione necessaria alla vita, alla trasformazione.
Una fiaba d’amore che l'autore dedica alla donna che diventerà la sua seconda moglie; gaia e luminosa, attinta dalla saggezza del Siddharta, dove parola e disegno si fondono come uomo e donna, come sole e luna, a raccontare il paradiso del perenne rinnovamento.
La storia di Pictor che, giunto in paradiso,cerca, desidera, trova, rimpiange e scopre la felicità. 
 L'autore: Hermann Hesse.
 Il mio commento: Quando la dualità diventa unità e la trasformazione è continua e necessaria per il rinnovamento.
 Una fiaba che incanta, di una semplicità visionaria, colorata e profumata. Una narrazione suggestiva, da accompagnare con i  disegni di Hesse. Potrei quasi suggerire.. da regalare a chi si ama.
(*piccolo consiglio tra parentesi: diffidate dell'uomo che ve lo regala al primo appuntamento!- amara delusione!- tuttavia l'uomo va.. ma il libro resta!)
:) :) :) :) :)

4 commenti:

  1. ...non si finisce mai di imparare, specie e soprattutto dagli errori. Non ho letto il libro ma quei disegni su copertina mi attirano molto. Gli direi GRAZIE comunque, comunque sia andata, se lui dovesse scegliere altro...cmq per la magia e alchimia impagabili e uguali a nient'altro. Perchè avrei imparato molto di più su me stessa in primo luogo e poi perchè ci sono fili che non si spezzano: i cuori che si sono riconosciuti e amati non dimenticano, a nessuna distanza di Tempo

    RispondiElimina
  2. concentriamoci sul libro e non sui fili definitivamente spezzati (amen!).
    se lo acquisti vedrai anche gli altri disegni fatti da Hesse stesso..sono piaciuti anche ai bambini!

    RispondiElimina
  3. certo, si va avanti! e i bambini sono il motore giusto

    RispondiElimina
  4. Ricivutu esse di ricivete terapiji di u depot di orale o futuri di injezziunale, sti bisognu di visita di assistenza medica per a medicazione è di surviglianza di a sicura è a risposta. Sì i pazienti sò trattati bellu prima, prima chì lotu di danni à u sistema immune hè accadutu, l'expectativa di vita hè vicinu a u normale, finu à quandu stanu nantu à u trattamentu riprova. In ogni casu, quand'ellu ùn viaghjanu micca a terapia, u virus ribella à u nivellu altu in a maiò parte di malatie, à volte nunda di a malatia gravi, perchè aghju passatu questu quì è ancu un risultu aumentatu di morte. U scopu di "cure" hè sempri invece, ma averemu crede chì u mo guvernu hà fatti milioni di drogues ARV invece di truvà una curazione. per a terapia persunalizata è di surviglianza. L'ARV sola ùn pò micca guariscenu l'HIV comu di i celluli chì sò infettati sò largamente CD4, e di i celluli di memoria, è possibbilmente di altre crescenu chì actanu cum'è reservorii longu. VIH potu oculari in sti celluli senza esse detecati da u sistema immune di u corpu. Per quessa chì ancu quandu ART viaghjate ubligatoriamente di e volta di infezzjoni di i celi, ghjunti chì anu infughutu prima di a iniziativa di terapia persistenu è da issi reservorii u VI rebbia si u trattamentu hè statu. "Cure" pò esse qualchissimu un cura di eradicazione, chì significa à ridirete solu u corpu di u virus di reservatu o una curazione HIV funziunale, induve ellu vi pudete esse in i celluli di u reservatu; ma a rebutioni versu nivellu elevatu hè impeditu dopu a interruzzione di terapia. L'Itua Meditazioni Herbalificà me crede chì ci hè una speranza per e persone chì soffrenu, a malatia di Parkinson, Schizophrenia, Cancer, Scoliosis, Fibromialia, Fluoroquinolone Toxicity
    Sindrome Fibrodisplasia Ossificans Progressiva.Fatal Familial Insomnia Factor V Leiden Mutation, Epilepsy Dupuytren's disease, Desmoplastic tumblr-cellulose, Diabetes, Celiac disease, Creutzfeldt-Jakob disease, Amyloid Cerebral Angiopathy, Ataxia, Artritis, Amyotrophic Lateral Schloss, Alzheimer's, Adrenocortical carcinoma.Aquenza, I malatii allergii. Hiv_ Aids, Herpe, Copd, Diabetes, Hepatitis, aghju avete infurmatu in elli cumu guariscenu Tasha è Tara, per quand'e cuntattate à Ghjesù à drituherbalcenter@gmail.com, ancu parlatu nantu à u whatsapps +2348149277967 crede à mè era faciale aghju bevutu a so ricerche di erba erbi per dui simani è i guariscenu cum'è chì ùn hè micca Dr Itua un omu maravigghianu? Sì hè ellu! Aghju aghju aghju datu tantu, vi cunsiglià sè si avete suffrutu da una di e malatie. Pls cuntattu per quellu chì hè un omu bonu.

    RispondiElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...