giovedì 17 maggio 2012

Pippi Calzelunghe



 
Titolo:Pippi Calzelunghe
Autore: Astrid Lindgren
Illustrato da Lauren Child
Editore: Nord-Sud Edizioni
http://www.nordsudedizioni.it
Pubblicazione: 2008
Traduttori: Annuska Palme Larussa e Donatella Ziliotto
Prezzo: Euro 22,00
Fascia d'età: dai 7 anni.
Trama: Pippi è una bambina di 9 anni, forte e coraggiosa, e anche un pò magica. Vive a Villa Villacolle insieme ad un cavallo, una scimmietta e una valigia piena di monete d'oro. Insieme ai suoi amici Tommy e Annika vivrà fantastiche avventure.
Autore: Astrid Lindgren (1907- 2002) scrittrice svedese, autrice di libri per bambini, conosciuta in tutto il mondo.
http://www.astridlindgren.se/en
Illustarore: Lauren Child è una celebre artista inglese,disegnatrice di fiabe e racconti per l'infanzia. http://www.milkmonitor.com/ 


Commento:Questa edizione del libro nasce nel 2007 in Inghilterra in occasione del centenario della nascita della scrittrice. E' un libro che non può mancare nella libreria di casa e questa versione é meravigliosa, le illustrazioni catturano la fantasia dei bambini che lo leggono volentieri, sarà che in famiglia adoriamo Lauren Child e siamo "Charlie e Lola" dipendenti. Pippi Calzelunghe non si può non amarla  e con lei si vivono magiche avventure ad ogni età.

Intervista ad una piccola Pippi, Misia (anni7)
Hai letto questo libro?
Si!!!!
Quale parte ti ha divertito di più?
In verità tutte. Di più il capitolo Pippi cerca cose.
Consiglieresti ad un/un' amico/a di leggerlo e perché?
Si, perché fa ridere e perché ci sono i disegni come "Charlie e Lola".
 
:) :) :) :) :)

5 commenti:

  1. Questo lo prenderò ad Emma tra qualche tempo... Bellissimo

    RispondiElimina
  2. le avventure di Pippi non possono mancare in nessuna "piccola biblioteca"!
    :)

    RispondiElimina
  3. Ricivutu esse di ricivete terapiji di u depot di orale o futuri di injezziunale, sti bisognu di visita di assistenza medica per a medicazione è di surviglianza di a sicura è a risposta. Sì i pazienti sò trattati bellu prima, prima chì lotu di danni à u sistema immune hè accadutu, l'expectativa di vita hè vicinu a u normale, finu à quandu stanu nantu à u trattamentu riprova. In ogni casu, quand'ellu ùn viaghjanu micca a terapia, u virus ribella à u nivellu altu in a maiò parte di malatie, à volte nunda di a malatia gravi, perchè aghju passatu questu quì è ancu un risultu aumentatu di morte. U scopu di "cure" hè sempri invece, ma averemu crede chì u mo guvernu hà fatti milioni di drogues ARV invece di truvà una curazione. per a terapia persunalizata è di surviglianza. L'ARV sola ùn pò micca guariscenu l'HIV comu di i celluli chì sò infettati sò largamente CD4, e di i celluli di memoria, è possibbilmente di altre crescenu chì actanu cum'è reservorii longu. VIH potu oculari in sti celluli senza esse detecati da u sistema immune di u corpu. Per quessa chì ancu quandu ART viaghjate ubligatoriamente di e volta di infezzjoni di i celi, ghjunti chì anu infughutu prima di a iniziativa di terapia persistenu è da issi reservorii u VI rebbia si u trattamentu hè statu. "Cure" pò esse qualchissimu un cura di eradicazione, chì significa à ridirete solu u corpu di u virus di reservatu o una curazione HIV funziunale, induve ellu vi pudete esse in i celluli di u reservatu; ma a rebutioni versu nivellu elevatu hè impeditu dopu a interruzzione di terapia. L'Itua Meditazioni Herbalificà me crede chì ci hè una speranza per e persone chì soffrenu, a malatia di Parkinson, Schizophrenia, Cancer, Scoliosis, Fibromialia, Fluoroquinolone Toxicity
    Sindrome Fibrodisplasia Ossificans Progressiva.Fatal Familial Insomnia Factor V Leiden Mutation, Epilepsy Dupuytren's disease, Desmoplastic tumblr-cellulose, Diabetes, Celiac disease, Creutzfeldt-Jakob disease, Amyloid Cerebral Angiopathy, Ataxia, Artritis, Amyotrophic Lateral Schloss, Alzheimer's, Adrenocortical carcinoma.Aquenza, I malatii allergii. Hiv_ Aids, Herpe, Copd, Diabetes, Hepatitis, aghju avete infurmatu in elli cumu guariscenu Tasha è Tara, per quand'e cuntattate à Ghjesù à drituherbalcenter@gmail.com, ancu parlatu nantu à u whatsapps +2348149277967 crede à mè era faciale aghju bevutu a so ricerche di erba erbi per dui simani è i guariscenu cum'è chì ùn hè micca Dr Itua un omu maravigghianu? Sì hè ellu! Aghju aghju aghju datu tantu, vi cunsiglià sè si avete suffrutu da una di e malatie. Pls cuntattu per quellu chì hè un omu bonu.

    RispondiElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...